کمک به محرومین در اولویت برنامه های جهادی کانون مدافعان حرم 
کمک به محرومین در اولویت برنامه های جهادی کانون مدافعان حرم 

کمک به محرومین در اولویت برنامه های جهادی کانون مدافعان حرم 

محمد کرمی گفت: کمک به محرومین در اولویت برنامه های کانون قرار دارد و در همین راستا با مشارکت بچه های مسجدی اقدام به تشکیل گروه جهادی داده و سپس افراد نیازمند روستا و دیگر مناطق شهرستان را شناسایی کرده و به آنها خدمت رسانی می کنیم.
شناسه خبر : 998306 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

«محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های جهادی بچه مسجدی های عضو کانون، گفت: کمک به محرومین در اولویت برنامه های کانون قرار دارد و در همین راستا با مشارکت بچه های مسجدی اقدام به تشکیل گروه جهادی داده و سپس افراد نیازمند روستا و دیگر مناطق شهرستان را شناسایی کرده و با جلب کمک های مومنانه خیرین به آنها خدمت رسانی می کنیم.


 

 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج افزود: یکی از اقدامات گروه جهادی کانون، تهیه و توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم قلعه گنج است تا به دلیل نداشتن لوازم التحریر از تحصیل علم باز نمانند.









وی بیان کرد: در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان و کمک به بهبود معیشت نیازمندان تاکنون تعداد قابل توجهی بسته غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب گوجه فرنگی تهیه شده که در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.



 

 




کرمی ابراز کرد: علاوه بر این توزیع بسته های گوشت نذری و غذای گرم از دیگر برنامه های گروه جهادی کانون است که در مناسبت های مختلف در بین خانوارهای نیازمند و ایتام توزیع می شوند.








مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج ادامه داد: همچنین در زمینه تامین هزینه های بستری بیماران روستا تلاش می کنیم و به همین منظور هزینه بیمارستان یکی از اهالی روستا که در یکی از بیمارستان های شهر شیراز بستری بود را پرداخت کردیم.





 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های جهادی بچه مسجدی های عضو گروه جهادی کانون، جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد است که خدا را شکر در این زمینه تاکنون موفق عمل کرده ایم.








کرمی با اشاره به برنامه های سلامت محور کانون، اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با استفاده از ظرفیت بچه های مسجد در چندین مرحله روستا را ضدعفونی شده و علاوه بر این نیز بچه مسجدی های عضو کانون در ایست بازرسی هایی که از سوی مرکز بهداشت به منظور کنترل اپیدمی کووید ۱۹ شکل گرفته، مشارکت و همکاری داشته اند.








مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج بیان کرد: همچنین از زمان تاسیس کانون تا به امروز با همت بچه های مسجدی کانون، چند چشمه سرویس بهداشتی برای خانواده های بی سرپرست و نیازمند ساخته شده است.



 





وی با بیان این مطلب که اجرای برنامه های مناسبتی همواره در دستور کار فعالیت های کانون قرار دارد، ادامه داد: به طور مثال هم زمان با هفته وحدت برای عرض تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) با خانواده های اهل تسنن ساکن روستا دیدار کردیم.


 

 





کرمی ابراز کرد: برگزاری جشن ها و عزاداری ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و همچنین مسابقات فرهنگی از سایر فعالیت های کانون در ایام کرونایی است.



 

 





مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج عنوان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، نخبگان و بزرگان روستا در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از سایر فعالیت های کانون است.



 

 




وی در خاتمه با اشاره به تعامل خوب کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد، یادآور شد: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد با پایگاه های مقاومت بسیج بنابراین ما نیز در لبیک به فرمان رهبری بخش قابل توجهی از فعالیت ها و برنامه های کانون را با کمک و همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد انجام می دهیم.

پایان پیام/ 586